De klant komt altijd van rechts
Klantgericht communiceren is vooral oog en oor hebben voor een ander. Alle vragen en wensen van de klant moeten serieus genomen worden, maar tegelijkertijd ook uitvoerbaar zijn. Alle beslissingen die gemaakt worden moeten voor beide partijen kloppen. In andere woorden, de klant komt altijd van rechts.
Tijdens de interactieve workshop de klant komt altijd van rechts gaan we aan de slag met onderwerpen zoals:
- Wie zijn onze klanten en waarom zijn die klanten zo belangrijk voor ons?
- Wat is het verschil tussen klantgericht communiceren en klantvriendelijk werken?
- Moeten we nu werkelijk alles doen om het onze klanten naar de zin te maken ook al kom ik dan zelf niet meer toe aan mijn werk?
- Wat betekent klantgericht communiceren in de dagelijkse praktijk?
Locatie
De klant komt altijd van rechts is te boeken door heel Nederland op aanvraag, in o.a. Amsterdam, Rotterdam, Den haag, Utrecht, Zoetermeer en Delft. Uiteraard is De klant komt altijd van rechts ook in andere steden te verkrijgen. Voor meer informatie kunt u altijd contact met het WorkshopTeam opnemen.
Toch benieuwd naar andere workshops?
Bent u toch meer op zoek naar een creatieve workshop, kijk dan eens bij de workshop koe schilderen, de workshop graffiti spuiten of de workshop mozaïeken.
Meerdere workshops combineren?
Wilt u meerdere workshops combineren? Kijk dan bij onze Top 5 Arrangementen. Staat uw combinatie er niet bij? Geen probleem! Bij WorkshopTeam kunt u altijd uw eigen workshop arrangement samenstellen.
Informatie
De klant komt altijd van rechts is te boeken vanaf 20 personen. En kost €24,95 p.p. excl. BTW*.
Vraag hier direct uw vrijblijvende offerte aan of bel 085-2500 655.